- Denne begivenhed er allerede afholdt.
I andres øjne: Forumteater om fællesskab og forskelle
2. juni kl. 17:00 - 20:00

Hvad sker der, når du får lov at se verden gennem en andens øjne bare for en aften?
Kom med til det sidste event i vores EU-støttede ungeprojekt Med andres øjne til en aften med mad, dialog og forumteater om de ting, vi nogle gange går rundt om.
Vi får besøg af den tværetniske forumteatergruppe Into Action, som spiller forestillingen I Andres Øjne. Forestillingen er udviklet på baggrund af unges egne erfaringer med multietniske fællesskaber og handler bl.a. om religion, familie, fordomme, fællesskab og det, der kan være svært at sige højt.
Forumteater betyder, at publikum bliver en del af forestillingen. Undervejs kan du dele dine tanke og være med til at undersøge, hvordan svære situationer kan håndteres anderledes.
Inden forestillingen mødes vi om et let aftensmåltid og en rystesammen-øvelse, så vi får lært hinanden lidt at kende.
Arrangementet er gratis at deltage i og er for alle unge mellem 18-30 år.
Program
17.00 Velkomst og introduktion
17.10 Ryste-sammen øvelse
17.25 Let aftensmad
18.00 Forumteater: I Andres Øjne
20.00 Afrunding og refleksion
20.15 Tak for i aften
17.00 Velkomst og introduktion
17.10 Ryste-sammen øvelse
17.25 Let aftensmad
18.00 Forumteater: I Andres Øjne
20.00 Afrunding og refleksion
20.15 Tak for i aften
Fredens Hus, Gellerup Højskole
Tirsdag d. 2. juni kl. 17.00-20.15
Gratis let aftensmad
Det er gratis at deltage, men kræver tilmelding via Billetfix:















